Dyrektor Zespołu Szkół Nr 3 im. B. Barbackiego w Nowym Sączu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: referent ds. płac i rozliczeń.
Osoby ubiegające się o przyjęcie do pracy na w/.w stanowisko winny spełniać następujące wymagania:
- Posiadają obywatelstwo polskie.
- Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Nie były karane za przestępstwo umyślne.
- Posiadają wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Wskazane doświadczenie (staż pracy) w zakresie płac w oświacie.
- Posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
- Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
Kandydaci powinni wykazać się:
- Umiejętnością obsługi komputera
- Znajomością struktury i zasad funkcjonowania jednostek oświatowych
- Znajomością ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych
- Znajomością ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych
- Znajomością ustawy Karta Nauczyciela i przepisów wykonawczych
- Znajomością ustawy O rachunkowości, O finansach publicznych, O podatku dochodowym od osób fizycznych, O Ubezpieczeniach społecznych, O świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego.
Ponadto od kandydatów wymagana jest:
- Umiejętność obsługi programów komputerowych: Płace Optivum, Inwentarz Optivum, Płatnik, Exel
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Komunikatywność.
- Rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
- Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków
- Sporządzanie: list płac, deklaracji do ZUS oraz naliczanych należnych składek i zaliczek na podatek dochodowy.
- Prowadzenie kartotek: wynagrodzeń i zasiłkowych
- Sporządzanie rocznej informacji PIT-11 dla pracowników oraz rocznej informacji PIT- 4R i IWA do ZUZ
- Sprawozdawczość statystyczna dotycząca wynagrodzeń (kwartalna)
- Przygotowywanie danych dotyczących składek i wynagrodzeń do prowizorium budżetowego.
- Prowadzenie ewidencji majątku szkoły w programie Vulcan – inwentarz Optivum oraz ewidencja pozostałych środków trwałych niskowartościowych
Warunki pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartą na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- Zatrudnienie 0,5 wymiaru czasu pracy.
- Rozkład czasu pracy dostosowany do specyfiki pracy w szkole na tym stanowisku
Wymagane dokumenty:
- Kserokopia dowodu osobistego,
- List motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące – spełniania wymagań wskazanych w punktach 2 i 3 wymagań od kandydata,
a w przypadku wyboru danej osoby – Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. - Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz.926, Nr 153 póz. 127)
Termin składania dokumentów
Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół nr 3 w Nowym Sączu ul. Morawskiego 2 do dnia 14.02.2018r. – do godz. 15:00
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Szkoły do dnia 15.02.2018.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami zostaną przeprowadzone w budynku szkoły w dniu 19.02.2018 roku od godziny 10 00. Dokładna godzina zostanie podana zainteresowanym telefonicznie
Informacja o wynikach naboru zostanie podana 20.02.2018r.